Contact na KvA-groep

Dit is een volledig openbaar prikbord. Wil je iets vragen of delen? Je kunt hier berichten plaatsen, lezen en reageren zonder in te loggen / te registreren. (Wees voorzichtig met het delen van privé informatie)
Dreaming

Contact na KvA-groep

Post by Dreaming » Sat Mar 25, 2017 7:33 pm

Ben je naar een KvA-groep geweest en zou je graag in contact komen met de mensen die je daar ontmoet hebt?
Plaats hier dan een berichtje en kom via een prive-bericht met elkaar in contact.

Ik was zelf afgelopen week bij een KvA-groep. Mocht iemand die daar ook was het leuk vinden om contact te onderhouden dan sta ik daarvoor open. Ik was degene die als 1-na-laatste haar verhaal vertelde. Mocht je dat niet meer weten, geef dan even via PB aan wie je was en dan kan ik wat meer informatie geven. Liever niet hier op het openbare forum. 0=)

Meander66

Re: Contact na KvA-groep

Post by Meander66 » Sun Mar 26, 2017 8:51 am

Ik zou het wel leuk vinden om privé in contact te komen met mede-KVA's. Zelf denk ik dan aan bijvoorbeeld eens informeel met een klein groepje bij elkaar komen en een koffierondje doen in combinatie met een wandeling ofzo?
Dochter van vader met (vermoedelijk) een ASS. Dochter met ADD, ex-man vermoedelijk ook AD(H)D. Relatie gehad met man met gediagnosticeerd PDD-NOS.

Janneke123

Post by Janneke123 » Sun Mar 26, 2017 12:35 pm

Ik ben niet naar de KVA-groep gegaan maar zou contact met andere KVA'ers ook leuk vinden.
Groetjes,
Janneke

Moeder ✝️ met autisme, persoonlijkheidsstoornis. Broer met PDD-NOS en ADHD.

Dreaming

Post by Dreaming » Sun Mar 26, 2017 5:54 pm

Dat is een leuk idee, een soort KvA (forum)meeting. :) Daar ben ik ook wel voor in.

Janneke123

Post by Janneke123 » Sun Mar 26, 2017 7:34 pm

Ja, ik ook! Lijkt me leuk! Zien we de snoeten achter de forum-namen!
Groetjes,
Janneke

Natjuhh-ehv

Post by Natjuhh-ehv » Fri Jul 21, 2017 10:49 am

Hee Janneke. Ik denk dat ik al weet wie je bent. Ik was ook op die meeting. Daarna heb ik een fb groep (gesloten) aangemaakt en deze naar de organisatoren gestuurd met de vraag deze pagina naar de deelnemers in eindhoven door te sturen, maar daar heb ik niets over gehoord. Ik zou graag met je in contact willen komen.

Janneke123

Post by Janneke123 » Fri Jul 21, 2017 12:38 pm

Natjuhh-ehv wrote:
Fri Jul 21, 2017 10:49 am
Hee Janneke. Ik denk dat ik al weet wie je bent. Ik was ook op die meeting. Daarna heb ik een fb groep (gesloten) aangemaakt en deze naar de organisatoren gestuurd met de vraag deze pagina naar de deelnemers in eindhoven door te sturen, maar daar heb ik niets over gehoord. Ik zou graag met je in contact willen komen.
Hai Natjuhh-ehv,
Dat lijkt me sterk, ik ben namelijk nog nooit op een meeting geweest :D (Janneke is ook niet mijn echte naam).
Groetjes,
Janneke

anna
Site Admin

Post by anna » Fri Jul 21, 2017 4:02 pm

Hoi Natjuhh-ehv,

Welkom op het forum! Leuk dat je het gevonden hebt.

Dreaming opende dit topic op 25 maart:
Dreaming wrote:
Sat Mar 25, 2017 7:33 pm
Ik was zelf afgelopen week bij een KvA-groep. Mocht iemand die daar ook was het leuk vinden om contact te onderhouden dan sta ik daarvoor open. Ik was degene die als 1-na-laatste haar verhaal vertelde. Mocht je dat niet meer weten, geef dan even via PB aan wie je was en dan kan ik wat meer informatie geven. Liever niet hier op het openbare forum. 0=)
Zelf was ik ook bij die bijeenkomst. Ik moet heel eerlijk zeggen, ik weet niet meer wie er toen allemaal waren. Maar hoi!! :D :D
Wat vond je van de bijeenkomst?
Website en forum beheerder onder pseudoniem.

Dochter van autistische moeder (geen diagnose) en vader met vermoedelijk niet-aangeboren hersenletsel en PTSS en zeker te weten een drank- en woedeprobleem. Ik heb generalized anxiety disorder (2017diag.)

Ernst Radema

Post by Ernst Radema » Fri Oct 19, 2018 12:56 pm

Oud draadje alweer hier, maart - juli 2017, maar wel passend bij een/mijn idee.
Zou er op dit Forum een Topic aangemaakt kunnen worden Bijeenkomsten, of zelfs een Topic per bijeenkomst? Om continuïteit in contacten te faciliteren?
Bijvoorbeeld: 2018-10-13-Loyaal zijn, voor de Themabijeenkomst van afgelopen zaterdag? Zodat deelnemers contact kunnen houden en door kunnen bomen over de bijeenkomst en de discussie?
Nu ontstaat er de ene (Lotgenoten) Bijeenkomst een mailgroepje, de andere een Whats-app groepje en de derde keer gebeurt er niets.
Ernst Radema

Post Reply